10.14.2010

Paris by night

Paris is definitely the most beautiful city of the world. I'm so glad to live there and I usually walk in "the champs élysées" at night, the lights are wonderfull and the Eiffel tower shines. I have just one thing to say: "MA-GI-CAL"

Paris est la plus belle ville du monde ça c'est sur. Je suis complétement consciente de la chance que j'ai de cotoyer Paris. J'ai l'habitude de me balader sur les Champs Elysées. Les lumières sont magnifiques et la tour Eiffel brille de milles feux. Je n'ai rien d'autre à dire que "MA-GI-QUE"

Love you all ! See you soon xoxo

7 comments:

  1. I KNOW! I spent a month there last summer and Paris is srsly the most beautiful city in the world. I can't get enough of it. I stayed in a little apartment near Montmartre. One of my best friends actually lives in Paris too! Btw, your English is very good, did you ever study in the U.S. or U.K.?

    <3-Alexandra Dare
    http://lafemmenotoire.com

    ReplyDelete
  2. Montmartre is a beautiful place too <3. No I never study in the U.S, I just learnt english at school like everybody, but you know I listen to english/american music and I can't hear a song if I don't understand what it talks about, so I started by translating the lyrics and learn a lot of words. I also watch american series, I just love the U.S, especially California ! I went there last year and I just felt in love with this country. We can say that I learn fast and that I'm passionate

    ReplyDelete
  3. i love paris!

    stayfabulous,
    zarna
    http://zarnasrunway.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. J'aime Paris ! pour venir visiter, découvrir mais ... j'aurias du mal à y habiter !

    ReplyDelete
  5. Tu habites à Paris ?
    C'est vrai que c'est une très belle ville , mais moi je ne pourrais pas y vivre , il y a beaucoup trop de monde !

    ReplyDelete
  6. Non mais c'est quoi cette fascination pour Paris ? c'est une ville comme les autres, après peut-etre que je ne m'en rends pas compte puisque ca fait parti de mon quotidien mais j'ai vu des villes beaucoup plus belles à travers le Monde.

    ReplyDelete
  7. Mais tu peux pas comprendre Joe, Paris c'est juste un truc de ouf, c'est LA capitale de la mode, du rafinnement, et ca reste gravé dans nos têtes ce "cliché". Alors peut etre que d'autres villes meritent aussi d'être connue comme Paris, mais bon qu'est-ce que tu veux, chacun ses gouts

    ReplyDelete