12.09.2010

It's snowing !

Hello my pretty fashionistas!

It's snowing and we're freezing. Over the past few days, France was paralysed because of the snow especially Paris, I usually go to the french Alpes for Christmas ( and my birthday !!!!!) but I never saw that! You can't even walk. The landscape is just amazing and I wanted to show you some photos.

La neige est arrivée et nous on se les gèle brrrrrr. J'ai jamais vu ça, je vais tous les ans à la montagne mais j'ai jamais vu autant de neige! On peut pas marcher sans que la neige ne nous arrive au genoux ( nan j'exagère). Point positif: le paysage est magnifique! Voici quelques photos!


4 comments:

  1. Gorgeous! I want to come back and see the Eiffel Tower covered in snow!!!

    ReplyDelete
  2. these photos are beautiful!! paris looks just divine!

    ReplyDelete
  3. Je n'ai malheureusement pas pu admirer Paris sous la neige encore, grâce à tes photos c'est fait:D, et c'est magnifique en effet !!!

    ReplyDelete
  4. Ces photos sont juste trop belles ♥
    Bisous
    Yu'

    ReplyDelete